Уютный форум для общения))

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Уютный форум для общения)) » Консультации юриста » Помогите поставить на место начальника ЖЕКа !


Помогите поставить на место начальника ЖЕКа !

Сообщений 1 страница 4 из 4

1

Такая ситуация : начальник ЖЕКа не дает справку о составе семьи , которая нужна для оформления дитю чирнобыльского , на основании того , что за квартиру имеется небольшой долг ( разбитый на реконструризацию ) . Квартира на маме , я прописана там и Лика тоже . Что посоветуете ? Слышала, что есть закон , по которому его действия неправомерны . Если такой закон действительно есть , не могли бы вы написать , как он называется ? Мне советовали написать заказное письмо в ЖЕК с просьбой ответить на протяжении например двух недель ( ответить письменно ) .

Подпись автора

http://lines.ladoshki-forum.ru/islove/3_4/1255379397.jpg

2

Мамочка Лики, есть такой хороший закон, кот называется "ЗУ "Про звернення громадян". Вот некоторые нормы из этого закона
Стаття 1. Звернення громадян
Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Військовослужбовці, працівники органів внутрішніх справ і державної безпеки, а також особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України мають право подавати звернення, які не стосуються їх службової діяльності.
(Частина друга статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1254-VI (1254-17) від 14.04.2009)
Особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

Стаття 5. Вимоги до звернення
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Стаття 7. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення
Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду.
Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.
Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п’яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.
Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.

Стаття 15. Розгляд заяв (клопотань)
Органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов’язані об’єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань).
Заяви (клопотання) Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються першими керівниками державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій особисто.
Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов’язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов’язки.
Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

Стаття 21. Безоплатність розгляду звернення
Органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об’єднання громадян, посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати.

Выходя из этого - ЖЭК не имеет [реклама] отказать Вам в выдачи справки. Только с вашей стороны обязаельно должно быть письменное заявление, и копия этого заявления. При подачи его в ЖЭК пусть на копии поставят входящий номер или же роспись о том, что ваше заявление принято. Эту копию храните у себя. Если никаких ответов от ЖЭКа не получите, можете смело идти в прокуратуру с жалобой на ЖЭК, Удачи!

Отредактировано МамаИра (22-06-2010 00:21:28)

Подпись автора

http://mamka.ru/userbars/baby/user14.gif

http://mamka.ru/userbars/love/user09.gif

3

МамаИра
что-что, а право мы имеем,только жлобьё из ЖЕКов и других структур плевать на нас хотело с высокой колокольни! Чинуши сейчас на белом коне и никого слушать не будут. В суды обращаться смешно, могут просто не взять заявление к рассмотрению и ВСЁ! Ходи и глотай пыль!

4

Просто нужно разумно ходить! В такие органы нужно всегда идти подготовленными, с собой обязательно иметь различные документы. А вот не взять заявление не имеют [реклама] и пусть тогда в письменной форме с указанием причин отказывают, ну и т.п. А если мы все сядем и сложим руки, потому что "ничего все равно не добьемся"., то тогда они точно будут плевать на нас и даже в прямом смысле.

Подпись автора

http://mamka.ru/userbars/baby/user14.gif

http://mamka.ru/userbars/love/user09.gif


Вы здесь » Уютный форум для общения)) » Консультации юриста » Помогите поставить на место начальника ЖЕКа !